sâmbătă, 13 aprilie 2013

Dacă


Dacă
ai fi o lacrimă,
o să cauţi
să mă culegi
în căuşul palmelor.

Ai să mă găseşti
îmbăindu-mi sufletul cu tine
acolo unde cerul,
la focul vieţii,
şi-a pierdut cuvântul.

Mi-aş încălzi mâinile
unde norul a uitat să-şi scuture lacrima
şi-n zbor, uitaţi la două gânduri,
destinul şi-a uitat identitatea
departe

versul nu mai are dulceaţa pământeană
(spre astrul, cel de dintre sori).

Voi fi un alt eu, fără formă
şi leagăn, şi sicriu mi-aş face, dacă

cuvântul din mine n-o să mai scrie vers.



Carmen Popescu/ Zinca Marius Iulian – Dacă/Dacă- duet 1 la 1





2 comentarii:

  1. „Dacă” am parcurs cu privirea atent, cuvânt după cuvânt cele așternute în pagină, pot spune că am citit cu sufletul! ... Nu pot zbura fără să las un însemn.
    „F E L I C I T Ă R I !” - este acesta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat.
    Felicitări.
    Un duet de excepție.

    RăspundețiȘtergere