luni, 22 aprilie 2013

Sub întrebarea timpului


 
Rămâne doar urma paşilor mei
sub influenţa tensiunii,

uneori rătăciţi, alteori adunaţi în cercuri, spirale, gânduri
ascult şuvoiul de cuvinte.

Nu sunt mult, nu sunt puţin, sunt doar eu.

Simţindu-mă singur,
desenez stâncilor suflete frumoase
într-un fel romantic cu ochii.

Valurile vieţii le va păstra mereu sclipirea
încreţită la colţuri, concentrată
la malul nisipurilor din clepsidre.

Ascult
şi-n fiecare colţ din suflet sădesc lumină,
mărturisiri ce veneau mult prea repede
cu umbrele vântului ce le spulberă în mii de nopţi,

verificam sentimentul de linişte.

Sunt doar eu în lume, cu al meu dor, cu mine.

Eram tot acolo,
uneori ating visul… e trecător
încât îmi sparge spaţiul dintre gând şi suflet
să-l pună

(cred, doar cred în el şi-l simt, doar simt)

sub semnul întrebării
în spatele timpului

rămâne urma sufletului meu

păşind în viaţă



Carmen Ştefania Luca/ Zinca Marius Iulian- În spatele timpului/ Sub semnul întrebării, duet aprox. 1 la 1

3 comentarii:

  1. "rămâne urma sufletului meu/păşind în viaţă/sub semnul întrebării/în spatele timpului..."Felicitări dragilor!Cu prietenie, Cătălina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...
    „sub semnul întrebării
    în spatele timpului

    rămâne urma sufletului

    păşind în viaţă…“

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumiri sincere! :) Vă îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere